Sprawdź też

wtorek, 16 lipca 2013

Sponsorowanie : Czynnik X


Porady, które tu przedstawię nie są zbyt powszechne. Dlaczego? Bo ludzie boją się nimi dzielić. Po przeczytaniu tego na prawdę możesz dostać niezłego kopa!


Czynnik X (są to 2 połączone aspekty, które musisz posiadać z osobą sponsorowaną) jest o wiele
ważniejszy niż najlepsze szkolenia dotyczące sprzedaży, negocjacji i zamykania. Jeśli zbudujesz czynnik X natychmiast polepszą się twoje statystyki w zapraszaniu ludzi do biznesu.

Porady, które przedstawię usłyszałem od osoby działającej w innym systemie MLM. Pomogły mi jednak zasponsorować więcej osób z grona znajomych niż jakakolwiek inna strategia!


Dlaczego UWIELBIAM tą strategie


Jeśli dopiero zaczynasz czytać tego bloga, chcę Ci przedstawić moją główną misję, którą kierowałem się przy tworzeniu go. Chcę pomóc każdej osobie działającej w marketingu sieciowym czy też w sprzedaży bezpośredniej osiągnąć sukces na jaki zasługuje. 

Wskazówki, które przedstawię w tym poście nie są łatwe w stosowaniu jednak sprawią, że będziecie wnosić dużo więcej wartości na rynek, czuć się lepiej i być nie tylko lepszymi "sponsorami" ale i lepszymi ludźmi.

Ale NIE są to metody, które można wdrożyć w swoje działanie w 1 dzień, nie są ani szybkie ani proste, ale zdecydowanie zalecam skupić się na nich bo jeśli poprawnie je zastosujesz, wynik może Cie zaskoczyć

Czynnik X, na który czekacie



Więc co to w końcu jest? Co takiego może tyle zdziałać?  Zaufanie i wiarygodność.
Coo? to wszystko? Tyle gadania tylko o zaufaniu?

Chcę żebyście zastanowili się nad czymś. Macie poprowadzić  kampanie budującą zaufanie do Twojej osoby. Co byście zrobili ?

Ja na pewno nie latałbym za wszystkimi mówiąc, że muszą do mnie dołączyć bo mam super opcje i w ogóle będziemy super bogaci.
 Ja nie mówię nikomu, że będzie zarabiać za nic. Nie mówię, że będę kogoś niańczyl i robił wszystko za niego. Nie mówię, że to proste i bezbolesne. Nigdy. Jednak wielu początkujących tak robi. Co gorsza - doświadczeni networkerzy często też tak robią! Później takie osoby logują się oczekując gruszek na wierzbie a tu - SZOK!

Dużo lepiej trzymać emocje na wodzy i powiedzieć jak to na prawdę wygląda.

Co jeszcze może sprawić, że ludzie poczują do Ciebie zaufanie?

 Zacznij pomagać ludziom. Bez oczekiwania czegokolwiek. Nie dość, że ta osoba tego nie zapomni to Ty poczujesz się o wiele bardziej wartościowo i zyskasz pewność siebie. Może ktoś się przeprowadza? Może ktoś zbiera na jakąś akcje charytatywną? Daj coś od siebie!


Bez nastawienia na cokolwiek w zamian - bezinteresownie!



Jeśli pracujesz - bądź lepszym pracownikiem. Pojawiaj się na czas, rób swoje i bądź kimś wartościowym. Pokaż, że można na Ciebie liczyć i dotrzymuj słowa. Nie szukaj sztuczek i magicznych formuł jak oszukać ludzi, żeby dołączyli. Znajdziesz ich mnóstwo i wiele z nich działa ale to nie na tym polega.

Jeśli chcesz zarabiać więcej niż zarabiasz,
musisz stać się bardziej wartościową osobą niż jesteś.

Dowiedz się też jakie pytania zadawać ludziom?

2 komentarze:

  1. Takie proste i trudne zarazem. Sam już spaliłem kilka osób z mojej grupy przez obiecywanie dużych pieniędzy bez wysiłku.

    OdpowiedzUsuń